bubbles-lente2023.reismee.nl

Weer thuis

Vanuit Urrugne zijn we voor een overnachting naar het meer van Saint Cyr gereden, de laatste overnachting deden we in Gisors, ook daar een camperplaats in de buurt van een meer. Overigens ligt daar een verlopen camping pal aan het meer.

Ten noorden van Poitiers zagen we ook enkele tankstations die geen benzine meer hadden, diesel was er overal nog te koop. Door de stakingen en onrust in Frankrijk is de toelevering van brandstof ook verstoord. In Belgie was de e17 autoweg naar Antwerpen na Gent afgesloten, alle verkeer richting Antwerpen werd geadviseerd via Gent-Zelzate te rijden, maar aan die weg werd gewerkt met als gevolg een lange file. Eenmaal voorbij Zelzate konden we via de tunnel bij Terneuzen goed doorrijden.

Er staat bij thuiskomst ong. 6000 km meer op de teller dan bij vertrek.

Paul

Hey Martine en Thieu,
Dit berichtje nog niet gelezen maar het is volgens mij wel een mooie reis geweest.
En zonder noemenswaardige stukken of pech, hier is het voorjaar pas net begonnen dus maken jullie dat 2 maal mee in hetzelfde jaar.
Is dat ff boffen, en dat voor jullie als bofkonten .....groetjes Paul

Godelive

Gelukkig geen kapotte dingen aan de camper. Mag ook wel eens. Jullie voor jaarsreis zit er op. Veel mooie dingen gezien. Zonder prutsen weer gelukkig thuis.
Wij staan bijna in de startblokken om te gaan. Tot gauw ??